• image
  • image
  • image
  • image

دکتر مرادی : 43 درصد وظیفه آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه ازاد اسلامی است / همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صدا و سیما پاسخگویی و اطلاع رسانی سریع را در بردارد

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل سازمان صدا و سیما

43 درصد وظیفه آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه ازاد اسلامی است / همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صدا و سیما پاسخگویی و اطلاع رسانی سریع را در بردارد

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی و هیات همراه با مدیرکل سازمان صدا وسیمای خراسان رضوی دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، محسن مرادی طی نشستی با مدیرکل سازمان صدا وسیمای خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دارای 16 واحد و مرکز آموزشی است که با برخورداری از 1100 عضو هیات علمی و1200کارمند اداری و 60 هزار دانشجو یکی از ارکان علمی کشور بوده که پنجاه درصد این ظرفیت ها در واحد مشهد وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نقش فعالی در تحولات فرهنگی واجتماعی کشور ایفا می کند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با سی هزار دانشجو دو برابر دانشگاه فردوسی مشهد ظرفیت دارد که با حضور پرسنل فعال هر رخدادی در دانشگاه به صورت منسجم رصد می گردد.

وی اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن یک میلیون وسی هزار دانشجو در سطح کشور، 43 درصد آموزش عالی کشوررا به دوش می کشد که این رقم در مقایسه با وزارت علوم و وزارت بهداشت ظرفیت های گسترده ای را به خود اختصاص می دهد و همین امرارتباط بیشتر دانشگاه با صدا سیما را برای شکوفا شدن این ظرفیت ها می طلبد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد بر مساله محور بودن دانشگاه آزاد تاکید کرد و ادامه داد: مسئولین دانشگاه بویژه ریاست عالیه دانشگاه، فعالیت های گسترده ای برای شکل گیری نظریه پردازی، کرسی های آزاد اندیشی در حوزه فرهنگی، حل مسائل کشاورزی و تحقیقات زیست محیطی و تاثیر گذاری فرهنگی و اجتماعی و ... دارند .

دکترمرادی در خصوص همکاری با صدا سیمای خراسان رضوی اعلام آمادگی کرد و افزود: ما می توانیم در زمینه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی داشته و با این ارتباط رسالت خود را نسبت به مردم به منصه ظهور برسانیم .

وی هدف از این همکاری را پاسخگویی موثربه عموم مردم و اطلاع رسانی در کوتاه مدت عنوان کرد و گفت: آموزش عالی استان در خدمت رسانه استانی برای ایجاد تعامل بیشتر وتحولات اجتماعی و فرهنگی است که این نیز از اهداف مقام معظم رهبری و مسوولین نظام می باشد.

در ادامه محسن نصرپور مدیركل صدا و سیمای مركز خراسان رضوی برای این ارتباط و همکاری بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ظرفیت های علمی اساتید، پژوهشگران ودانشجویان برای ارائه ابتکارات و پژوهش های خود در صدا و سیما، معرفی پایان نامه های برتر، حمایت از شرکت های دانش بنیان، استفاده از فضای دانشگاه برای تهیه گزارش و تولید برنامه های مشارکتی فرهنگی و اجتماعی و ... تاکیدکرد.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان