سامانه انتخاب محل امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فعال شد

چاپ

سامانه انتخاب محل امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فعال شد

دانشجویان با ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه امتحانی واحد شهر محل سکونت خود حضور می یابند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به دانشجویان عزیز و حفظ سلامتی این عزیزان و جلوگیری از تردد در شرایط فعلی، فعال شد و براساس آن؛ دانشجویانی که محل تحصیل آنها در دانشگاه آزاد اسلامی با شهر محل سکونت یکسان نیست، می توانند با ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon99.iau.ac.ir در شهر محل سکونت خود امتحان دهند.

این سامانه در پی تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی لزوم حفظ سلامت دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و براساس بخشنامه اجرای طرح تعاون آزمون، فعال شده و در دسترس دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

براساس بخشنامه اجرای طرح تعاون آزمون؛ مقرر شده شرایطی فراهم شود تا مراجعه دانشجویان به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود امکان‌پذیر شود. در این روش دانشجویان غیربومی مجبور به حضور در واحد دانشگاهی محل تحصیل خود نیستند و می‌توانند برای حضور در جلسات امتحانات، به واحد محل زندگی خود مراجعه کنند.

گفتنی است راهنمای تصویری سامانه امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon99.iau.ac.ir/fa/page/4 در دسترس دانشجویان است.