توسط معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه: آخرین تغییرات آموزشی و چگونگی برگزاری کلاسها تشریح شد

چاپ

توسط معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

آخرین تغییرات آموزشی و چگونگی برگزارَی کلاسها تشریح شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای حفظ ارتباط دانشجویان با دانشگاه مصمم به برگزاری کلاس های درسی نظری بصورت غیر حضوری است از این رو کلیه دروس نظری بصورت غیر حضوری ارائه می شود.

دکتر مهدی یعقوبی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: کلاس های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی بعد از تعطیلات عید نوروز و درصورت دریافت تاییدات لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزارخواهد شد.َ

وی ادامه داد: درصورت تدوام وضعیت فعلی و با اعلام سازمان مرکزی، واحد ها می توانند در تابستان دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی را ارائه ولی نمره آن در نیمسال دوم ثبت شود.

ارائه بخش نظری دروسی که ماهیت عملی نظری دارند بصورت غیر حضوری

دکتر یعقوبی با تاکید بر اینکه تقوم ترمی به هیج عنوان تغییر نمی کند و کلیه کلاس ها باید در زمان مقرر تمام شود و امتحانات در بازه اعلام شده برگزار گردد، اظهارداشت: ترم تابستانی نیز مطابق هر سال در بازه زمانی اعلام شده برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه کلیه محتوای تولید شده برای کلاس های مجازی جزو دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی است و واحدها باید از آنها حفاظت کنند، عنوان کرد: شبکه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و توانمندی های بسیار تا هفته آینده رونمایی می شود. این بستر می تواند برای ارائه کلاس های مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر یعقوبی تصریح کرد: گروه های آموزشی باید برنامه ریزی لازم برای دریافت پروپوزال دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که تمایل دارند تا پایان سال پروپوزال شان مورد بررسی قرار گیرد، را انجام دهند.

وی گفت: این امر باید بصورت مجازی و غیر حضوری و با مدیریت مدیر گروه های آموزشی انجام شده و تصمیم کمیته تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ارائه شود.

وی گفت : دروس معارف اسلامی نیز از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به آدرس Www.ec.nahad.ir

در دانشگاه ها ارائه می شود و دانشجویان می توانند از این طریق نسبت به شرکت در دوره ها اقدام نمایند.