• image
  • image
  • image
  • image

دکتر طاهری لاری؛ ماموریت دانشگاه حل مساله است/ ایجاد سراهای نوآوری برای اشتغال زایی است

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد
ماموریت دانشگاه حل مساله است/ ایجاد سراهای نوآوری برای اشتغال زایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: ایجاد سراهای نوآوری برای آشنایی دانشجویان با محیط کار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر مسعود طاهری لاری در مراسم امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات و کارآفرینی و انجمن صنفی مراکز شتابدهنده استان اظهار داشت: ماموریت دانشگاه حل مسائل جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه اشتغال زایی جوانان دغدغه و وجه مشترک دانشگاه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وسازمان آموزش فنی و حرفه ای است، می کوشیم کسب دانش در دانشگاه کاربردی باشد.

دکتر طاهری لاری ادامه داد: در همین راستا دانشگاه سراهای نوآوری مختلفی را برای اشتغال زایی ایجاد کرده تا دانشجویان قبل از ورود به بازار کار با محیط کار آشنا شوند.

وی به ظرفیت ها و پتانسیل بالای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استان از بعد تجهیزات و نیروی انسانی متخصص وماهر اشاره کرد و گفت: استفاده از این امکانات و ظرفیت ها برای توانمند سازی کسب و کارها و ترویج فعالیت های کارآفرینی و ... سریع تر ما را به نتیجه و هدف خواهد رساند.

گفتنی است: تفاهم نامه همکاری چند جانبه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات و کارآفرینی و انجمن صنفی مراکز شتابدهنده استان با هدف توسعه همکاری های مشترک و حرکت درجهت نهادینه کردن فرهنگ والای کارآفرینی به عنوان یگانه راهبرد و توسعه اقتصادی و اجتماعی به امضا رسید.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان